Ofte stilte spørsmål

Hvordan komme i gang?

Bare fyll ut skjema nederst på nettsiden, så tar vi deg enkelt igjennom hele prosessen! Du vil få tilgang Fygi Kioskadmin og derfra er det enkelt å styre dine kiosker.

Hvordan kan jeg få hjelp?

Bare send en mail til kiosksalg@fygi.no så hjelper vi deg :-)

Hvorfor vises ikke mitt produkt?

Husk å sette produktet til aktiv og legg det inn i en produktkategori via produktsiden i Kioskadmin.

Hvordan refunderer jeg penger hvis noen har kjøpt feil produkt / er utsolgt?

Naviger til "Salg" og finn salget med ordrenummeret kunden har, og trykk "Refunder".

Mitt idrettslag har ikke betalingsavtale med Buypass - hvordan kommer jeg i gang?

Frem til du har inngått betalingsavtale med Buypass, kan du bruke ditt kundeforhold med Vipps for å komme i gang. Les hvordan her

Hvordan kan jeg laste ned omsetningsrapport?

Naviger til "Rapporter siden" og trykk "Generer inntektsrapport"

Idrettslaget vårt har fotball og håndball, med egne kontoer hos Buypass. Er dette mulig med Kiosksalg?

Ja. Dette kan enkelt løses med å opprette egne kiosker for de forskjellige idrettene under idrettslaget, og legge til Buypass som betalingsmetode på hver enkelt kiosk, og velge rett kontonummer for den enkelte kiosken.

Har dere en app hvor de som står i kiosken kan følge med på salget, sjekke at kjøp er betalt, og lignende?

Dette kan enkelt gjøres med vår Fygi app for iOS og Android, eller via vår webløsning man får tilgang til ved registrering.

Hvordan faktureres tjenesten?

Tjenesten faktureres når kiosken er i bruk. Det betyr at dersom det i lavsesong ikke er aktivitet (kjøp/salg) i kiosken, får dere heller ingen faktura fra oss.